Ramowy rozkład dnia
I ORGANIZACJA GRUPY
6.00 – 8.20
- schodzenie się dzieci,
- praca korekcyjno – kompensacyjna i praca z dzieckiem zdolnym,
- indywidualne zajęcia rewalidacyjne, terapii logopedycznej,
- zabawy swobodne.
8.20 – 8.30
- zabawy ruchowe ze śpiewem lub tańcem, gimnastyka.
ŚNIADANIE
8.30 – 9.00
- zabiegi higieniczne w łazience,
- pomoc w przygotowywaniu stolików do posiłku,
- doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
II ZAJĘCIA EDUKACYJNO – WYCHOWAWCZE
9.00 – 9.30 ( dzieci młodsze)
9.00 – 10.00 ( dzieci starsze)
- zajęcia edukacyjne organizowane przez nauczyciela wynikające z realizacji podstawy programowej ( zabawy dydaktyczne rozwijające mowę i myślenie ruchowe, umuzykalniające, badawcze, plastyczne )
DRUGIE ŚNIADANIE
10.00- 10.15
- zabiegi higieniczne w łazience,
- pomoc dyżurnych w przygotowywaniu stolików,
- doskonalenie samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
III ZABAWY SWOBODNE, POBYT NA ŚWIEŻYM POWIETRZU LUB ZABAWY SWOBODNE I RUCHOWE W SALI I NA HOLU
10.15 – 11.45
- czynności samoobsługowe w szatni,
- czynności porządkowe w ogrodzie, zabawy i gry organizowane przez nauczycielkę,
- spacer,
- wycieczka,
- zabawy wg pomysłów dzieci oraz inspirowane przez nauczycielkę.
OBIAD
11.45- 12.00
- zabiegi higieniczne,
- pomoc dyżurnych przy nakrywaniu stolików,
- doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
IV CZAS RELAKSU
12.15 – 14.00
- ( grupy młodsze) – odpoczynek poobiedni na leżakach
- ( grupy starsze) – relaksacja, zabawy integracyjne, zabawy swobodne, udział w zajęciach dodatkowych
PODWIECZOREK
14.00 – 14.15
- zabiegi higieniczne w łazience,
- pomoc dyżurnych w przygotowywaniu stolików,
- doskonalenie samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
V ZABAWY SWOBODNE I INTEGRACYJNE
14.20 – 17.00
- zabawy ruchowe,
- praca indywidualna,
- zabawy swobodne,
- zabawy integracyjne o charakterze wychowawczym ,
- prace porządkowe.